miércoles, 25 de abril de 2007

Discurs de Steve Jobs a Stanford


L'altre dia el meu cap de departament ens va passar un link i ens va dir que ens ho miréssim que era molt interessant. Al principi vaig pensar, quina pèrdua de temps, amb la feina que tinc, però al final vaig accedir a fer-hi un cop d'ull.

Es tractava d'un discurs que un dels pares de la informàtica, Steve Jobs, va donar en l'acte de graduació de la Universitat de Stanford ja fa uns quants mesos. Fa un recorregut per tota la seva vida, i creieu-me, és una vida molt i molt intensa. També és sorprenent quan comença el discurs i diu que ell mai no es va graduar, i que només anava a les classes que l'interessaven perquè va creure que era una pèrdua de temps i diners.

Estem parlant d'un dels dos creadors del primer ordinador Apple i també del creador dels estudis d'Animació Pixar, els més avançats del món en quan a la creació de continguts animats en 3D. Bé, aquest personatge demostra una gran enteresa i sinceritat, i també és curiós saber que després de crear Apple va ser expulsat de la companya perquè el consell d'administració ho va creure convenient.

En fi, si voleu fer-hi una ullada, el podeu trobar al yotube, i també a moltes altres pàgines d'Internet, per exemple:
Ja em direu que us ha semblat.

No hay comentarios: